Reklamacje i Odstąpienie od umowy

ZWROT (Odstąpienie od umowy)

Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zakupionych produktów przez internet w ciągu 14 dni od
ich otrzymania, na zasadach opisanych w Ustawie z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z
2014 nr 827)

W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży otrzymany produkt należy odesłać na adres:

P.H.U. PAGO s.c
ul. Swobodna 37, stoisko 11.7
50-088 Wrocław

wraz z wypełnionym formularzem zwrotu załączanym w wersji papierowej do każdego zamówienia i
fakturą.

* Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem lub paczkomatami.
* Zwracane obuwie nie może nosić jakichkolwiek śladów użytkowania.
* Zwracany produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony.
* Oryginalny karton obuwia nie należy oklejać jakąkolwiek taśmą
* Koszt odesłania towaru pokrywa Kupujący
* Zwroty kosztów transakcji realizowane są w ciągu 14 dni od dnia otrzymania
* Odstąpienie od umowy: (DOC)

REKLAMACJA

W przypadku stwierdzenia wady fizycznej bądź prawnej należy złożyć reklamację.
Formularz reklamacji: (PDF)

Reklamowany towar wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem oraz dowodem zakupu należy
odesłać na poniższy adres:
P.H.U. PAGO s.c
ul. Swobodna 37, stoisko 11.7
50-088 Wrocław

Uwaga! Nie przyjmujemy przesyłek odesłanych do nas „za pobraniem” lub do paczkomatu.

Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak
uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.
Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. w terminie do 14 dni. O sposobie
rozpatrzenia poinformujemy droga emailową lub papierowo w przesyłce zwrotnej.

W przypadku wątpliwości lub pytań, prosimy o kontakt telefoniczny :
+48 536-526-001
+48 793-437-876